Aquest és el blog d'informació per als fans de Muniatto. Aquí trobareu l'agenda de Muniatto, les noves activitats que fa, Tele Muniatto, els llibres i moltes coses més.

dimecres, 1 de juny del 2011

Los Primers Fans concursants, una Samarreta en joc.

Aquí tenim la llista de tots los participants del primer concurs del Club de Fans de Muniatto, algú d'ells avui, guanyarà una samarreta.
Lo número del devant es lo del sorteig, detràs del nom hi ha lo número de soci.

Los correus mes xaladors que m'han enviat com a resposta:



-Hola, Sóc la soci número 0110. I ja se la resposta del 1er concurs de fans del pallasso muniato. El nom real és:
Eusebio Morcillo Escoda.
Si guanyo m'agradaria la samarreta de color blau.

-buenasssssssssssss, es mes facil el nom de moniato que saber el numero de soci!!!!!!!
be, que sapigueu que per a mun fill tots els payasos son muniato, perque vam anar al circ i va sortir muniato, i sempre que li dic que hi hauran payasos me diu: muniato... aixi que encara que tenim el num 140 i pico (ho he de mirar al carnet) crec k es super fan, no dic el num 1 perque fa feo, pero potser dels 15 primers jejeje.
eusebi, eusebi. pero lo nostre no te merit, ja que casi toquem de familia. bueno, moltes gracies per tot, i encara que estos dies estic una mica liadilla, prometo que d’aqui 2 setmanes quan torne a la calma, vos seguirem a la tele i on fase falta. Amunt muniatto!!!!!!!!!!!!!!

-hola, som montse mayor, claudio perez i hector perez (el fillol) i el nom es Eusebio Morcillo Escoda. ja em portareu la samarreta a casa, vale

-Nom de Muniatto en realitat:Eusebio.
Cognoms:Morcillo Escoda.
Nom dels fans:Ivon i Eric.
Numero:1 i 2.
Espero que sigue el correcte ja,ja,jaaaaaaaaa!!!
IvonEric

-El nom del pallaso muniatto és Eusebi Morcillo
Jo sóc Marc i el meu número de soci es el 136 i el meu germà és diu Alex i te el 137.
Una abraçada molt forta i una apretada de nas.

-Hola¡¡¡¡ muy fácil la respuesta es Eusebi Morcillo,jejejejeje el nº de soci: 0118, espero que me toque a mi¡¡¡¡

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada